ZWROTY I REKLAMACJE

WWW.BLOOMAGAIN.PL

Zwrot

Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie Produktu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Uzupełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy uwzględniając swoje dane, numer rachunku bankowego na który ma być dokonany zwrot środków, nazwy produktów, ich ceny oraz numer zamówienia. Wypełnione oświadczenie wyślij na adres mailowy: kontakt@bloomagain.pl.

Zwracany przedmiot należy wysłać niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, odstąpienia od umowy, na adres ul. Karpia 22G/57, 61-619 Poznań podając numer telefonu 721343943 (ułatwi to kontakt z kurierem, w przeciwnym razie przesyłka może wrócić do nadawcy. Koszt ponownej wysyłki ponosi Kupujący).
Nie odbieram paczek nadanych do paczkomatu.
Preferuję nadanie paczki przez InPost. Można jej dokonać za pośrednictwem aplikacji InPost lub strony internetowej https://inpost.pl/SzybkieNadania/pl wybierając opcję „Przez: Paczkomat lub PaczkoPunkt Do: Dom lub firma”.

Koszt nadania przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.

Reklamacja

Jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji, jeśli zakupiony przedmiot okaże się wadliwy.

Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@bloomagain.pl lub pisemnie na adres: ul. Karpia 22G/57, 61-619 Poznań.

Reklamowany przedmiot należy zwrócić niezwłocznie na adres ul. Karpia 22G/57, 61-619 Poznań podając numer telefonu 721343943 (ułatwi to kontakt z kurierem, w przeciwnym razie przesyłka może wrócić do nadawcy. Koszt ponownej wysyłki ponosi Kupujący).
Nie odbieram paczek nadanych do paczkomatu.
Preferuję nadanie paczki przez InPost. Można jej dokonać za pośrednictwem aplikacji InPost lub strony internetowej https://inpost.pl/SzybkieNadania/pl wybierając opcję „Przez: Paczkomat lub PaczkoPunkt Do: Dom lub firma”.

W ramach reklamacji możesz żądać:
– wymiany lub naprawienia Produktu,
– obniżenia ceny oraz odstąpienia od umowy poprzez złożenie oświadczenia.

Reklamacje rozpatruję nie później niż w terminie 14 dni od momentu jej otrzymania.

Więcej szczegółów na temat Zwrotów i Reklamacji znajdziesz w Regulaminie.

Koszyk
Scroll to Top